شعر
نوشته شده توسط : eminem7676

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

يك شبي مجنون نمازش را شكست

بي وضو در كوچه ي ليلا نشست

عشق ،آن شب مست مستش كرده بود

فارغ از جام الستش كرده بود

گفت يارب از چه خوارم كرده اي

بر صليب عشق دارم كرده اي

خسته ام زين عشق دلخونم مكن

من كه مجنونم تو مجنونم مكن

مرد اين بازيچه ديگر نيستم

اين تو و ليلا تو من نيستم

گفت اي ديوانه ليلايت منم

در رگ پنهان و پيدايت منم

سالها با جور ليلا ساختي

من كنارت بودم و نشناختي

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد





:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: